Tuesday, August 16, 2016

Bisnes aiskrim menjana RM5000 sebulan (part time)



Mesti ramai yang teruja yang membaca tajuk di atas, bukan? Kerja part time pada hujung minggu sahaja boleh menjana sehingga RM5000 sebulan, memang menakjubkan.

 Memang betul itulah hakikat yang anda terpaksa terima, sekiranya anda menjalankan bisnes aiskrim ini secara part time sahaja, iaitu pada hari hujung minggu.

Bukan mengarut dan bukan omong kosong. Dah ramai yang melakukannya. Dah ramai yang semakin kaya hanya berjualan aiskrim sahaja.

Bagaimana caranya?

Semuanya akan terjawab sekiranya anda membaca ebuku (ebook) Panduan Bisnes Aiskrim hasil tulisan Afiq Rusly, anak kepada Chef Li (dato'), yang sudah lama menimpa nama dalam bidang kulinari. Dato Chef Li juga terkenal dengan buku tulisannya, Rahsia Jutawan Senyap.

Walau bagaimanapun, sekiranya anda masih sangsi untuk membeli ebook ini, apa kata anda jengah resepi aisrim mudah (free resepi) pada blog ini.

Sekiranya anda ingin mengubah keluarga dan tahap kesihatan kewangan anda, apa kat cuba aplikasikan panduan satu demi satu cara membuat aiskrim dan teknik pemasaran yang boleh mendapatkan hasil sebanyak RM5000 sebulan.




...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...